|
|
|
||
Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev. Vývoj vybraných didaktických systémů
TV. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti. Hypokineze a její důsledky.
Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná
výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Tělesná kultura, životní styl.Základní pojmy oboru.
Last update: HRABINEC/PEDF.CUNI.CZ (24.11.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními teoretickými informacemi o tělesné výchově, které jsou předpokladem úspěšné práce s dětmi předškolního věku v oblasti pohybových aktivit. Last update: HRABINEC/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
1. Zpracování a prezentace seminární práce. Last update: HRABINEC/PEDF.CUNI.CZ (24.11.2013)
|
|
||
Hájek, J. Antropomotorika. Praha: UK PedF, 2012. Last update: HRABINEC/PEDF.CUNI.CZ (24.11.2013)
|
|
||
Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev, její místo v kulturním vývoji lidstva a měnící se role v různých společensko-historických podmínkách. Vývoj vybraných didaktických systémů TV ve starověku, středověku a novověku. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti - zejména v předškolním a mladším školním věku. Hypokineze a její důsledky. Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Pohybová rekreace dětí. Last update: HRABINEC/PEDF.CUNI.CZ (24.11.2013)
|