|
|
|
||
Úvodní teoretická disciplina studia učitelství chemie, která má navázat na středoškolskou chemii, prohloubit základní chemické poznatky a vytvořit předpoklady pro navazujícíc studium. Obsah je zaměřen na stavbu a složení látek, studium soustav a přeměn látek při chemických reakcích. V semináři se procvičuje názvosloví a symbolika anorganických látek, dovednost sestavovat a upravovat chemické rovnice, zvládnout nejdůležitější typy výpočtových úloh.
Last update: KOTOUCO/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
RUSSELL, John B. General Chemistry. 2nd Ed. Hong Kong: McGraw-Hill, 1992, 969 s. ISBN 00-705-4445-X.
ATKINS, P a Julio DE PAULA. Fyzikální chemie. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2013, 915 s. ISBN 978-80-7080-830-6. Dostupné také z: http://vydavatelstvi.vscht.cz/katalog/uid_isbn-978-80-7080-830-6/anotace/ HOUSECROFT, Catherine E a A SHARPE. Anorganická chemie. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2014, 1119 s. ISBN 978-80-7080-872-6. Dostupné také z: http://vydavatelstvi.vscht.cz/katalog/uid_isbn-978-80-7080-872-6/anotace/ Last update: Čapek Adamec Martin, PhDr., Ph.D. (07.10.2015)
|
|
||
Tematické okruhy ke zkoušce U ústní zkoušky si student(ka) vylosuje jeden z tematických okruhů, druhý okruh si zvolí. Hodnocení zahrnuje také úroveň mluveného projevu a užívání odborné terminologie. Last update: Čapek Adamec Martin, PhDr., Ph.D. (09.09.2015)
|