|
|
|
||
The main goal of this two-week pedagogical practice is to acknowledge and prepare concrete phases of the educational work and the consequential reflections with the stress on self-reflection.
The main goals of this practice are to:
- Acquaint students with the school educational programme
- Respect the age and individual needs of preschool children
The contents of the practice are to:
Learn how to analyze the mutual relations and interactions between the teacher and children and among children themselves
Effectively use the results of the analysis for acknowledging and planning educational work in the kindergarten
Last update: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (11.05.2006)
|
|
||
Blíže se seznámit se školním vzdělávacím programem v mateřské škole a využít ho pro plánování vlastní vzdělávací práce Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
OPRAVILOVÁ, E., GEBHARTOVÁ, V. Rok v mateřské škole. Kurikulum předškolní výchovy. PRAHA: Portál 2003, ISBN 80-7178-847-3 HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E. (eds.) a kol. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. PRAHA: Portál 2000 Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
practice Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)
|
|
||
Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
Last update: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|