Specific learning disabilities - treatment
Key words: diagnostic, indirect resources of diagnostic information, direct resources of diagnostic information, pre-reading and reading skills assessmnet, phonological skills training and its realtionship to the development of reading and spelling.
Last update: MALKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2010)
Název kurz Specifické poruchy učení - reedukace
Klíčová slova: diagnostika, nepřímé zdroje diagnostických informací, přímé zdroje diagnostických informací, hodnocení výkonu ve čtení a souvisejících dovedností rozhodujících pro výkon ve čtení a psaní.
Tento kurs si klade za cíl představit základní východiska tzv. psycholingvistického přístupu ke studi u gramotnosti a představit klíčové modely pro realizaci diagnostických a a především nápravných opatření pro řešení obtíží spojených s poruchami učení.
Last update: MALKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2010)
Literature - Czech
Literatura:
Caravolas,M., Volín, J. Baterie diagnostických testů gramotnostních dovedností pro žáky 2.-5. ročníků ZŠ, IPPP Praha 2005.
Mikulajová, M., Dostálová ,A. Trénink jazykových schopností podle D.B.Elkonina. Dialóg spol. s.r.o. Bratislava 2004.