|
|
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
|
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
Students will be preparated to select art-therapeutical methods for creating program for people with special needs.
|
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
LANDISCHOVÁ, E. Teorie a praxe arteterapie. Taneční a výtvarné formy. Praha: PedF UK, 2007. ISBN: 978-80-7290-297-2 SLAVÍK, J. (ed.) Současná arteterapie v České republice a v zahraničí. 1. vyd. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze ve spolupráci s Českou arteterapeutickou asociací, 2000. ISBN: 80-7290-004-8. ŠICKOVÁ-FABRICI, J. Základy arteterapie. 1. vyd. Praha : Portál, 2002. ISBN: 80-7178-616-0. ZICHA, Z. Úvod do speciální výtvarné výchovy : Skriptum pro posluchače Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. 1.vyd. Praha : Univerzita Karlova, 1981. Ruyer, R. Paradoxy vědomí. Expresivita. Praha : UK - Pedagogická fakulta 1994 Slavík, J.: Od výrazu k dialogu ve výchově. Praha : Karolinum 1997 Slavík, J.: Umění zážitku, zážitek umění I. a II. Praha : UK - Pedagogická fakulta 2001, 2004 Slavíková, V. ; Slavík, J. ; Hazuková, H.: Výtvarné čarování. Praha : UK - Pedagogická fakulta 2001 Campbellová, J.: Techniky arteterapie ve výchově..., Praha : Portál 1998 Caseová, C. - Dalleyová, T.(ed.): Arteterapie s dětmi. Praha : Portál 1996 Další zdroje: www.artefiletika.cz, www.arteterapie.cz Vybrané články z časopisů a sborníků (Výtvarná výchova, Pedagogika, Psychologie dnes (Propsy), Konfrontace, arteterapeutické sborníky a d.)
|
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
lecture/seminar |
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
80% of attendance, test, Portfolio, Final interview |
|
||
Last update: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.10.2008)
Creation in kontext of pedagogical experinece, it´s reflection and analysis Prezentation of programs - preparation of portfólio Study of recommanded literature, prezentation and discussion
key words: art-therapy, history and progress, art-therapy and art, art-therapist and client |