Management and Economy - O02319904
|
|
|
||
Students of the Management and Economy will be oriented in the basics of national economy Czech Republic and EU and in the basics of management and marketing. In the end of this course the students will be able to analyse firm conditions and propose new strategy for the nearest future.
Last update: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (02.04.2009)
|
|
||
SOUKUPOVÁ, J., Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2003 HELÍSEK, M. Makroekonomie - základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002 RUSMICHOVÁ, L., SOUKUP J. Makroekonomie, základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. STRECKOVÁ, Y., MALÝ, I. Veřejná ekonomie pro školu i praxi. Praha : Computer Press, 1998 HAMERNÍKOVÁ, B., KUBÁTOVÁ, K. Veřejné finance. Praha : Eurolex Bohemia, 1999 KOTLER, P. Marketing, Praha : Grada, 2007 KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada, 2007 TICHÁ, I. Strategické řízení, Praha : ČZU, 2007
Last update: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2011)
|
|
||
Last update: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (02.04.2009)
|