|
|
|
||
The goal of the course is to connect didactic theory (both general and subject specific) with students' individual conceptions and their expectations, including the use of practical situations (simulated exercises, analysis of videos of lessons, etc. ). It is a continuation of the course of Mathematics Education I.
Last update: STEHLIKO (30.07.2018)
|
|
||
Pokud nebude obnovena prezenční výuka, bude výuka probírat v MS Teams v týmu pro předmět Didaktika matematiky 2. Last update: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (31.01.2021)
|
|
||
HEJNÝ, M. Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN 1990. ISBN 80-08-01344-3 HEJNÝ, M., KUŘINA, F. Dítě, škola matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-581-4 HEJNÝ, M., NOVOTNÁ, J., STEHLÍKOVÁ, N. (Eds.). Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. Praha: UK v Praze, PedF, 2004. SBN 80-7290-189-3 VONDROVÁ, N. Úvod do didaktiky matematiky. Praha: PedF UK v Praze, 2014. STEHLĺKOVÁ, N. Analýza videozáznamů z hodin matematiky. E-learningový kurz v systému Microsoft Class, Praha: PedF UK v Praze, 2008. Kol. autorů. Podíl učitele matematiky na tvorbě ŠVP. Materiály k projektu ESF. 1. vyd. Praha : JČMF, 2006. s. 1-31. CD ROM, ISBN 80-7015-097-1. ISBN 80-7015-085-8. Doporučená studijní literatura Časopisy pro učitele matematiky (Učitel matematiky, Matematika-fyzika-informatika). Sborníky z konferencí pro učitele matematiky (např. Dva dny s didaktikou matematiky, Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let, Setkání učitelů všech typů a stupňů škol, Ani jeden matematický talent nazmar). KUBĺNOVÁ, M. Projekty ve vyučování matematice, cesta k tvořivosti a samostatnosti. Praha: PedF UK v Praze, 2002. ISBN 80-7290-088-9 Last update: STEHLIKO (30.07.2018)
|
|
||
Písemný test a ústní zkouška. Viz podrobnější požadavky v kurzu Moodle. Last update: STEHLIKO (30.07.2018)
|
|
||
School educational programme and its realisation, competences in teaching mathematics, cross-subject topis in teaching mathematics Algebraic expressions and their manipulation Equations and inequalities Relationships and functions Data handling and statistics Using ICT in the teaching of mathematics Last update: STEHLIKO (30.07.2018)
|