|
|
|
||
The school education as a science, different conception of teaching at the primary and secondary schools. Contemporary conception of curriculum at Czech schools, methods of teaching, organizational forms of teaching, the teaching as a process of communication. The length of the compulsory school attendance, differentiation of pupils at school, methods of pedagogical diagnostic work.
Last update: Svoboda Ondřej, Mgr., Ph.D. (10.06.2005)
|
|
||
Dittrich,P. : Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993. Helus,Z. : Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. Praha, SPN 1982. Helus,Z.-Hrabal,V.-Kulič,V.-Mareš,J. : Psychologie školní úspěšnosti žáků. Praha, 1979. Hrabal,V. : Jaký jsem učitel ? Praha, SPN 1989. Mareš,J.-Křivohlavý,J. : Komunikace ve škole. Brno, 1995. Mojžíšek,L. : Vyučovací hodina. Praha, SPN 1984. Skalková,J. : Obecná didaktika, Praha, ISV 1999. Solfronk,J. a kol. : Kapitoly ze školní pedagogiky. Praha, UK 1993. Solfronk,J. : Organizační formy vyučování. Praha, UK 1994. Solfronk,J. : Pedagogické řízení školy, Praha, PedF UK 1994. Tonnuci,F. : Vyučovat nebo naučit ?, Praha, SVI UK 1991. Doplňkové materiály: Odborné publikace k daným tématům dle aktuálních potřeb. Last update: Nováková Daniela, PhDr., Ph.D. (06.06.2006)
|
|
||
Semináře pro tento předmět se otevírají za předpokladu, že se na ně přihlásí minimálně 5 studentů. Katedra pedagogiky podle potřeby otevře další semináře, sledujte nástěnku katedry ve 2. patře. Last update: STEHLIKO (18.07.2005)
|