|
|
|
||
This course is given for students specialised in D.I.E. Students will use their knowledge from previous courses of D.I.E., as well as in this course acquired knowledge to design in groups own lessons based on principles of D.I.E. and to its realisation with a group of children.
Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
Cílem kurzu je seznámit studenty s možnostmi uplatnění dramatických prostředků při výuce různých oblastech školního kurikula a prohlubovat kompetence studentů ve směru projektování a realizace výukových celků využívajících metod dramatické výchovy. Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
V případě přechodu na distanční výuku bude výuka realizována formou úkolů v Moodle a/nebo v rámci online semináři v rozvrhovaných časech na platformě Zoom: Last update: Vondřičková Klára, Mgr. (04.10.2020)
|
|
||
Účast na seminářích, týmová příprava výukového bloku, jeho realizace s dětskou skupinou a reflexe. Last update: Marušák Radek, doc. Mgr. (05.10.2018)
|
|
||
Machková, E.: Jak se učí dramatická výchova. Didaktika dramatické výchovy.AMU, Praha 2004 Bláhová, K. : Uvedení do ystému školní dramatiky. ARTAMA, Praha 1996. Tvořivá dramatika - scénáře tematických celků, projektů, školních dramat. Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (04.09.2008)
|
|
||
Realizace ukázkových lekcí a jejich metodologický rozbor. Rozbor lekcí publikovaných v odborném tisku. Týmové projektování vlastních lekcí. Realizace lekcí s dětskou skupinou a následná reflexe. Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
Ukázkové lekce. Rozbor publikovaných materiálů. Hledání námětů, látek, obsahů pro vlastní projektování. Monitorování školy, diagnostika skupiny. Společné projektování. Realizace vytvořených lekcí a reflexe procesu. Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
Kurz je určen pro studenty specializace dramatická výchova Last update: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (08.09.2008)
|