|
|
|
||
Students at pairs in cooperation with a teacher of primary school conduct lessons at a class. They actively participate at the school activities and reflect all of their work here.
Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (16.09.2021)
|
|
||
Cílem kurzu je konstituovat osobitý vyučovací styl studentů a ověřit jejich začátečnickou učitelskou způsobilost. Studenti se Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Studijní zátěž: praxe (výuka žáků) minimálně 20 hodin příprava na výuku 30 hodin reflexe praxe 30 hodin reflektivní rozhovory 10 hodin reflexe úkolů kolegyň: 5 hodin studium odborné literatury 40 hodin Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Souvislá pedagogická praxe I. je ukončena zápočtem po předložení pedagogického deníku, kde jsou zpracovaná očekávání od praxe, údaje o třídě, žácích, náslechy, přípravy a reflexe, výukové materiály. Dalším důležitým podkladem je písemně zpracované sebehodnocení v rámci dokumentu „Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi“ a příznivé hodnocení studenta fakultním a vysokoškolským učitelem, tato hodnocení jsou také součástí výše zmíněného dokumentu. Podmínkou pro úspěšné ukončení praxe je 100% účast na praxi. Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (16.09.2021)
|
|
||
Praxe Využití principů mentoringu
Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Hospitace v hodinách fakultního učitele Reflexe na základě Souboru kvalit studentovy práce na pedagogické praxi Práce s profesním portfoliem Last update: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (14.09.2022)
|