|
|
|
||
Last update: Mgr. Blanka Zemanová (12.09.2022)
|
|
||
Last update: Mgr. Veronika Bačová, Ph.D. (20.07.2021)
The Pedagogical Portfolio: Equipped with the abilities of self-reflection and own-knowledge production, students will be able to produce meaningful Portfolios to be used at the Pedagogical Final State Exam. |
|
||
Last update: Mgr. Blanka Zemanová (12.09.2022)
Studijní zátěž: |
|
||
Last update: Mgr. Blanka Zemanová (12.09.2022)
Podle požadavků vyučujících dle specializace Povinná literatura: Úmluva o právech dítěte. Doporučená literatura: DUNOVSKÝ, J. a kol. Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě.Praha: Grada, 1995. HEJLOVÁ,H. Práva dítěte ve vzdělávání - výzva pro učitele. Praha: PedF UK, 2010. HEJLOVÁ, H., OPRAVILOVÁ, E. UHLÍŘOVÁ, J., BRAVENÁ, N. Nahlížení do světa dětí. Praha: PedF UK, 2013. HRADEČNÁ, M., HEJLOVÁ, H., NOVOTNÁ, J.: Práce učitele s právy dítěte. Praha:SVI PedF UK, 1996.
Literatura a zdroje ke kurzu Využití dokumentárního filmu při výuce (Mgr. Dědičová) https://www.jsns.cz/projekty/jeden-svet Doporučená literatura ke kurzu Inovativní přístupy a metody ve vzdělávání (Mgr. Blanka Zemanová) ROSENBERG, M. B., ANTONÍNOVÁ, H.. Nenásilná komunikace v praxi. Praha: Portál, 2020, 262 stran ; 20 cm. ISBN 978-80-262-1651-3. ROSENBERG, M. B. Nenásilná komunikace - řeč života. Praha: Portál, 2022, 240 s. ; 20 cm. ISBN 978-80-262-1785-5. SUCHÁČEK, P. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak. Sociální pedagogika [online]. Zlin: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities, 2022, 10 (1), s. 88-93. NaZemi. Global Storyline. Jak vtáhnout děti do děje světa. Voda jako důvod k odchodu. 2016. Dostupné na: https://docplayer.cz/105603461-Global-storyline-jak-vtahnout-deti-do-deje-sveta-voda-duvod-k-odchodu.html Felcmanová, A. PERSONA DOLLS - PANENKY S OSOBNOSTÍ: JAK ROZVÍJET PROSOCIÁLNÍ POSTOJE DĚTÍ. Člověk v tísni. https://www.nenasilnypodcast.cz/ https://www.vostova.cz/environmentalni-zal/
|
|
||
Last update: Mgr. Veronika Bačová, Ph.D. (20.07.2021)
The Pedagogical Portfolio Different possibilities of knowledge and knowledge production Correlating learning to be a teacher and content related to learning processes Correlating theory with practice Peer-assessment, self-assessment and pupil assessments Analyses and reflection of selected essays and school tasks Defence of Portfolio |
|
||
Last update: Mgr. Blanka Zemanová (12.09.2022)
Požadavky k zápočtu Práva dítěte ve vzdělávání 1) aktivní účast na seminářích včetně přípravy na ni 2) průběžné zpracování dílčích úkolů
Požadavky k zápočtu Využití dokumentárního filmu při výuce Studenti budou hodnoceni na základě aktivní účasti na seminářích včetně prezentace jejich přípravy na práci s filmem ve výuce. Povolená je jedna absence. Pokud se student ze zdravotních důvodů či z důvodu souvislé pedagogické praxe v rámci studia nemůže zúčastnit dvou setkání, zpracuje seminární práci zadanou individuálně vyučující předmětu. Požadavky k zápočtu Inovativní přístupy a metody ve vzdělávání 1) Aktivní účast na seminářích a příprava na ně. Povolená je jedna absence. Pokud se student ze zdravotních důvodů či z důvodu souvislé pedagogické praxe v rámci studia nemůže zúčastnit dvou setkání, zpracuje individuální práci zadanou vyučující předmětu. 2) Příprava a prezentace zápočtové práce.
|