|
|
||
Předmět je věnován roli informačních technologií ve školní výuce. Zabývá se teoretickými aspekty technologií ve výuce a hledá smysluplné formy jejich zařazení do výuky přírodovědných předmětů, zejména biologie. Cílem předmětu je rozvinout digitální gramotnost účastníků tak, aby získali kompetence pro distanční výuku, která bude vhodným doplňkem pro prezenční formy, naznačit cesty k rozvoji těchto dovedností a kompetencí u žáků formou konkrétních úloh a problémů včetně instrumentace laboratorních úloh; neopomíjí ale ani zamyšlení nad specifiky digitálních technologií z pohledu kognitivního, afektivního a psychomotorického vývoje jedince.
Last update: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (09.06.2023)
|
|
||
-----
-----
Last update: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (09.06.2023)
|
|
||
Aktivní účast s alespoň 80% docházkou a plnění průběžně zadávaných úkolů (dopracování projektů ze seminářů).
Průběžná komunikace i odevzdávání práce probíhá v příslušném kurzu Google Classroom.
Last update: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (09.06.2023)
|