|
|
||
Předmět je věnován roli informačních technologií ve školní výuce. Zabývá se teoretickými aspekty technologií ve výuce a hledá smysluplné formy jejich zařazení do výuky přírodovědných předmětů, zejména biologie. Cílem předmětu je rozvinout digitální gramotnost účastníků tak, aby získali kompetence pro distanční výuku, která bude vhodným doplňkem pro prezenční formy, naznačit cesty k rozvoji těchto dovedností a kompetencí u žáků formou konkrétních úloh a problémů včetně instrumentace laboratorních úloh; neopomíjí ale ani zamyšlení nad specifiky digitálních technologií z pohledu kognitivního, afektivního a psychomotorického vývoje jedince.
V LS 2025 bude otevřena pouze jedna paralelka v čj. Last update: Kotvaltová Sezemská Karolína, Mgr., Ph.D. (16.02.2025)
|
|
||
-----
-----
Last update: Novotný Petr, PhDr., Ph.D. (09.06.2023)
|
|
||
Podmínky udělení zápočtu: - aktivní účast na praktických cvičeních - maximálně 2 absence; 3 absence navíc jsou povoleny studentům vykonávajícím praxe (pouze v době, kdy student koná praxe) - odevzdání zadaných úkolů prostřednictvím kurzu Google Classroom https://classroom.google.com/c/NzQ3NjIxNjk5NzI4?cjc=gkhh7bo, kód: gkhh7bo
Last update: Kotvaltová Sezemská Karolína, Mgr., Ph.D. (16.02.2025)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last update: Kotvaltová Sezemská Karolína, Mgr., Ph.D. (16.02.2025)
|