|
|
|
||
Výuka je koncipována v přímé návaznosti dvou souvisejících témat komerční a
nekomerční marketingové komunikace (předmětů Komerční marketing a Nekomerční marketing). Posluchači se seznámí s vymezením pojmu sociálního marketingu, srovnáním stavu jeho rozvoje v ČR a ve světě. Budou prezentovány rozdíly v plánování, kreativním řešení, realizaci a vyhodnocování nekomerčních kampaní ve srovnání se standardními komerčními, a specifika vlastní nekomerčním kampaním, jako je role komunikace ve fundraisingu, sociální marketing versus charita, CSR (společenská odpovědnost firem) jako součást marketingové komunikace firem v 21. století. Last update: Báča Ladislav, Ing. (25.04.2016)
|
|
||
Andreasen, A. R. Social Marketing in the 21st Century. Sage, 2006 Bačuvčík, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006 Frič, P. (et al.) Strategie rozvoje neziskového sektoru. Praha: Fórum dárců, 2000 Gillin, P. Social Marketing: To the Business Customer. Wiley, 2011 Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, 1996 Johnová, R. marketing kulturního dědictví a umění. Grada, 2008 Kotler, P., Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008 Kotler, P., Lee, N. Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution. FT Press, 2009 Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of Life. Sage, 2002 Šedivý, P. - Mendlíková, O. Úspěšná nezisková organizace. Grada, 2011 Weinreich, N. K. Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide. Sage, 2011
Last update: Hejlová Denisa, doc. PhDr., Ph.D. (28.01.2015)
|