|
|
|
||
Last update: JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D. (25.09.2020)
Zakončení předmětu probíhá pomocí zkoušky, během které studenti referují o svých zkušenostech z učení, vztahují je k příslušné teorii a diskutují o nich s vyučujícím kurzu. Před zkouškou je třeba odevzdat reflexní deník (šablonu najdete v ISu, případně u vyučujícího kurzu). Seminář se nekoná pravidelně, ale vždy jen po domluvě s vyučujícím předmětu a tak, aby vhodně doplňoval probíhající praxi studentů. |
|
||
Last update: JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D. (02.02.2021)
V letním semestru akademického roku 2020/2021 bude předmět, nebude-li možné osobní setkání, veden pomocí ZOOM videokonference. Komunikace se studenty bude probíhat prostřednictvím SISu a Moodlu. |
|
||
Last update: Eva Kučerová (09.04.2020)
INFORMACE KE ZPŮSOBU UKONČENÍ PŘEDMĚTU – DISTANČNÍ ZKOUŠKY A ZÁPOČTY:
Zakončení předmětu probíhá pomocí zkoušky, během které studenti referují o svých zkušenostech z učení, vztahují je k příslušné teorii a diskutují o nich s vyučujícím kurzu. Před zkouškou je třeba odevzdat reflexní deník (šablonu najdete v ISu, případně u vyučujícího kurzu). |
|
||
Last update: Mgr. Miroslav Sojka (05.05.2016)
Jednotlivé semináře probíhají dle domluvy s vyučujícím blokově. Probírány jsou na nich zkušenosti z praxe a dále výběr z následující literatury: 1. FISHER, R. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha: Portál, 1997.
2. Kolektiv autorů. Právo pro každého - učebnice "Právo pro každý den - Street Law", Partners Czech, Praha 2001.
3. KYRIACOU, Ch. Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 2004.
4. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2008.
5. SILBERMAN, Mel. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování: Osvědčené způsoby efektivního vyučování. Praha: Portál, 1997.
6. URBAN, Michal. Efektivní strategie formování právního vědomí středoškolských studentů. Případy z praxe. Praha: Leges, 2013.
7. URBAN, Michal. Prakticky orientované metody výuky - historie, přínosy, rizika. In KUKLÍK, Jan a kol. Metodologie praktických forem právního vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Právnická fakulta, 2013.
8. URBAN, Michal. Street Law aneb Jak učit právo na středních školách. Materiály k předmětu Právní praxe na středních školách. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Právnická fakulta, 2013, 169 s.
9. URBAN, Michal; FRIEDEL, Tomáš. Jak učit lidská práva na školách?. Praha: Právnická fakulta UK, 2013, 90 s. |
|
||
Last update: JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D. (10.10.2018)
Na předmět je možné se zapsat pouze prostřednictvím mailu vyučujícího (urban@prf.cuni.cz). |
|
||
Last update: JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D. (13.02.2019)
Podíl garanta na výuce činí 100 % |
|
||
Last update: Mgr. Miroslav Sojka (05.05.2016)
Doporučená literatura: FISHER, R. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha: Portál, 1997. Kolektiv autorů. Právo pro každého - učebnice "Právo pro každý den - Street Law", Partners Czech, Praha 2001. KYRIACOU, Ch. Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, 2004. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2008. SILBERMAN, Mel. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování: Osvědčené způsoby efektivního vyučování. Praha: Portál, 1997. URBAN, Michal. Efektivní strategie formování právního vědomí středoškolských studentů. Případy z praxe. Praha: Leges, 2013. URBAN, Michal. Prakticky orientované metody výuky - historie, přínosy, rizika. In KUKLÍK, Jan a kol. Metodologie praktických forem právního vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Právnická fakulta, 2013. URBAN, Michal. Street Law aneb Jak učit právo na středních školách. Materiály k předmětu Právní praxe na středních školách. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Právnická fakulta, 2013, 169 s. URBAN, Michal; FRIEDEL, Tomáš. Jak učit lidská práva na školách?. Praha: Právnická fakulta UK, 2013, 90 s. |