|
|
|
||
Předmět je určen pokročilejším studentům, kteří chtějí rozšiřovat svou slovní zásobu ve španělštině a zlepšovat písemný i mluvený projev. Studenti zde budou procvičovat především dovednosti jako je interpretace a reprodukce přečteného a vyslechnutého textu, naučí se klasifikovat a uspořádávat informace získané z různých zdrojů a strukturovaně prezentovat své postoje a názory. Seznámí se také se základními stylistickými a prezentačními strategiemi klíčových komunikátů akademické praxe (CV, motivační dopis, oficiální žádost, prezentace referátu) Last update: Šicnerová Barbora, Mgr. (17.07.2025)
|
|
||
Všechny studijní materiály, cvičení, zadání seminárních prací a domácích úkolů a kritéria pro jejich klasifikaci budou mít studenti k dispozici v aplikaci Moodle. O případných změnách ve formě výuky budou studenti informováni s čtrnáctidenním předstihem. Last update: Berendová Alexandra, PhDr., Ph.D. (20.09.2022)
|
|
||||||||||||||||||||||
1. Zkouška z předmětu je kombinovaná. 2. Výslednou známku tvoří následující složky:
Student je klasifikován v návaznosti na počet bodů získaných v rámci domácích úkolů a prezentací takto:
Last update: Šicnerová Barbora, Mgr. (15.09.2025)
|
|
||||||||||||
Last update: Šicnerová Barbora, Mgr. (15.09.2025)
|
|
||
Základní literatura: 1. Ortografía de la lengua espaňola. on-line. 2. Diccionario de la lengua espaňola. on-line. 3. Diccionario panhispánico de dudas. on-line. 4. Cervera, Ángel. Guía para la redacción y el comentario de texto. Madrid. 2004. 84-2399196-2. Všechny studijní materiály, cvičení, zadání seminárních prací a domácích úkolů a kritéria pro jejich klasifikaci budou mít studenti k dispozici v aplikaci Moodle. Last update: Šicnerová Barbora, Mgr. (17.07.2025)
|
|
||
Last update: Šicnerová Barbora, Mgr. (17.07.2025)
|