|
|
|
||
Jednosemestrální kurz pro vysokoškolské pedagogy seznámí doktorandy se základy didaktiky jak v obecné rovině, tak cíleně v konkrétních zdravotnických oblastech a předmětech.
Kurz obsahuje tři povinné moduly a čtyři volitelné, z nichž si frekventant vybere min. dva. Last update: Svobodová Hana, PhDr., Ph.D. (21.08.2024)
|
|
||
80 % docházky Last update: Svobodová Hana, PhDr., Ph.D. (21.08.2024)
|
|
||
ROHLÍKOVÁ, L., VEJVODOVÁ, J. Vyučovací metody na vysoké škole. Praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia. 2012. Grada Publishing, 288 s. ISBN 978-80-247-4152 Štuka, Č., Martinková, P., Vejražka, M., Trnka, J., Komenda: Testování při výuce medicíny. Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách. Nakladatelství Karolinum, 2013. S. 156 str., 1. vydání Taylor, DCM, Hamdy, H (2013) Adult learning theories: Implications for learning and teaching in medical education: AMEE Guide No. 83, Medical Teacher, 35:11. ISSN 0142159X Tim Dornan, Karen V. Mann, Albert J J A Scherpbier, John A. Spencer: Medical Education: Theory and Practice. Elsevier Health Sciences, 2011. S. 396. ISBN 0702049867, 9780702049866 DENT, J.A., HARDEN, R. M.: A Practical Guide for Medical Teachers. Churchill Livingstone, 2009. Third edition. 435 s. ISBN 978 0 702 03123 6. Slavík, M. et al. (2012). Vysokoškolská pedagogika. Podlahová, L. et al. (2012). Didaktika pro vysokoškolské učitele. Pylman, S., & Ward, A. (2020). 12 tips for effective questioning in medical education. Medical Teacher, 42(12), 1330-1336. https://doi.org/10.1080/0142159X.2020.1749583 Čejková, I. (2017). Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Problém, nebo výzva?. Pedagogická orientace, 27(1), 160-. https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160 Last update: Svobodová Hana, PhDr., Ph.D. (21.08.2024)
|
|
||
Semináře, interaktivní metody, cvičení, e-learning Last update: Svobodová Hana, PhDr., Ph.D. (21.08.2024)
|
|
||
Teorie učení a co je pro mne učení Jak vypadá kurikulu a jak se staví kurz Prezentační dovednosti Výuka velké skupiny (přednáška) Výuka malé skupiny (seminář a praktika) Výuka praktika pro teoretické obory Klinická výuka Simulační výuka Výuka se standardizovaným pacientem Interprofesní učení Studenti se specifickými potřebami Hodnocení výstupů učení Last update: Svobodová Hana, PhDr., Ph.D. (21.08.2024)
|