|
|
|
||
V rámci tohoto předmětu studenti získávají teoretické vědomosti o supervizi a praktické zkušenosti se supervizí jako součástí profese zdravotní sestry. Předmět integruje poznatky, které mají studenti ze základních i aplikovaných psychologických disciplin, komunikace, etiky a především pak vlastní klinické praxe. Supervize je prostorem pro profesionální reflexi. Základní metodou práce je rozhovor s využitím vlastních zkušeností studentů, zvyšující studentovu schopnost reflexe vlastní práce a sebereflexe. Pozornost se věnuje vytváření potřebných profesionálních kompetencí ve vztahu k pacientům/klientům a ostatním pracovníkům i kompetencí významných z hlediska pracovního výkonu. Z hlediska významu pro rozvoj profesionální odpovědnosti a rozvoje dovedností a znalostí sester je v rámci předmětu kladen důraz na posilování komunikativních, personálních a sociálních (interpersonálních) kompetencí.Supervize probíhá ve skupině maximálně 10 - 12 studentů. Bloková výuka (3 hod/event. dle možností rozvrhu). Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|
|
||
Cíl předmětu
Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|
|
||
HAWKINS, P.; SHOHET, R. Supervize v pomáhajících profesích. 1. vyd. Praha: Portál, 2004. 202 s. ISBN 80-7178-715-9. Doporučená studijní literatura: Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|
|
||
Workshop, praktická cvičení, Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|
|
||
80% aktivní účast studenta na výuce Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|
|
||
ZS Last update: Vaňková Milena, Mgr., Ph.D. (26.09.2012)
|