|
|
|
||
Vstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni A1 Evropského referenčního rámce pro jazyky. Cílem kurzu je probrat dalších jedenáct konverzačních témat na základní úrovni, osvojit si nejpoužívanější slovní zásobu z příslušných tematických okruhů (oblast každodenního života, témata nutná pro filologa - rusistu), pokračovat v seznamování s gramatickou látkou, upevňovat návyky čtení a psaní v ruském jazyce a praktické dovednosti v oblasti fonetiky. Výstupní jazyková kompetence studenta odpovídá úrovni A2 Evropského referenčního rámce pro jazyky. Last update: Rajnochová Natalie, PhDr. Mgr. et Mgr., Ph.D. (23.09.2012)
|
|
||
Астафьева, Н. И., Наумович, А. Н.: Сборник тренировочных и контрольных упражнений по русскому языку. Минск 1980. Баско, Н. В.: Изучаем русский. Узнаем Россию. Москва 2005. Формановская, Н., Тучны, П.: Русский речевой этикет в зеркале чешского. Москва 1986; Прага 1986. Иванова, И. С., Карамышева, Л. М. и кол.: Русский язык - практический синтаксис. Москва 2004. Вишняков, С. А.: Русский язык как иностранный. Москва 2005. Slovníkové publikace: Česko-ruský slovník. I.-II. Praha 1976. Rusko-český slovník. Praha 1978. Sovremennyj russko-češskij slovar’. Moskva 2004. Velký česko-ruský slovník. Praha 2005. Last update: Rajnochová Natalie, PhDr. Mgr. et Mgr., Ph.D. (23.09.2012)
|
|
||
Platforma dr. N. Rajnochové (čtvrtek 9.10-12.20, Microsoft Teams): Last update: Rajnochová Natalie, PhDr. Mgr. et Mgr., Ph.D. (14.02.2021)
|
|
||
Student si v průběhu kurzu připravuje krátké ústní prezentace k tematům jednotlivých cvičení ve zvoleném jazyce, které jsou stanoveny pedagogem. Na konci kurzu student zpracovává esej v rozsahu 2700 znaků. Last update: Rajnochová Natalie, PhDr. Mgr. et Mgr., Ph.D. (23.09.2012)
|