|
|
|
||
Last update: PhDr. Petr Volf (12.09.2011)
je klást otázky po podstatě výchovného setkání a promýšlet aktuální témata výchovného procesu. |
|
||
Last update: PhDr. Petr Volf (14.04.2010)
MAREŠ, J.; KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno : Masarykova univerzita, 1995. PELIKÁN, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava : Amosium, 1995. PELIKÁN. J.:Pomáhat být. Praha : Karolinum.Acta universitatis, 2002 PELIKÁN,J.Hledání těžiště výchovy. Praha : Karolinum, 2007 ROGERS, C.R. Způsob bytí. Praha : Portál, Edice Spektrum, 1998 Literatura doporučená:PALOUŠ, R. Čas výchovy. Praha : SPN, 1991. NAKONEČNÝ, M. Psychologie osobnosti. Praha : Academia, 1995. MICHÁLEK, J. Topologie výchovy. Praha : OIKOYMENH, 1996. MATOUŠEK, O. Rodina jako instituce a vztahová síť. Praha : SLON, 1994. ARENDTOVÁ, H. Krize kultury. Praha : Mladá fronta, 1994. FROMM, E. Anatomie lidské destruktivity. Praha : LN, 1997. FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha : Portál, 1997. VÝROST, J ; SLAMĚNÍK, I. Sociální psychologie / Sociálna psychológia. Praha : ISV, 1997. GOULD, S. J. Jak neměřit člověka. Praha : NLN, 1998. WINNICOTT, D. W. Lidská přirozenost. Praha : Psychoanalytické nakladatelství, 1998. PELCOVÁ, N. Filozofická a pedagogická antropologie. Praha : Karolinum, 2000. |