|
|
|
||
Last update: Mgr. Iveta Pastyříková (12.07.2023)
|
|
||
Last update: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D. (05.12.2022)
Vytvoření modelové přípravy a její obhajoba v rámci ústní zkoušky. |
|
||
Last update: Mgr. Iveta Pastyříková (12.07.2023)
Základní literatura:
|
|
||
Last update: Mgr. Iveta Pastyříková (12.07.2023)
1. Základní východiska didaktického myšlení a jednání ve výuce. Transmise, transakce a transformace jako základní přístupy ke kurikulu a vzdělávacím procesům ve výuce. 2. Vyučovací modely, plánování a příprava na výuku, didaktické zásady 3. Kurikulum a jeho proměny v současnosti. Výukové programy ve školním prostředí. 4. Klíčové kompetence a dovednosti učitele. 5. Rozvoj tvořivých schopností pedagoga i žáků a studentů jako specifické didaktické téma současnosti. 6. Dovednosti pro spolupráci ve školní komunitě (rodiče, kolegové, vedení školy, specialisté aj.) 7. Vytváření výukových lekcí zaměřených na aktivizační metody a formy. 8. Hodnocení ve vzdělávání se zaměřením na formativní hodnocení 9. Materiální didaktické prostředky a možnosti jejich využití ve vzdělávání 10. Aktuální problémy školní didaktiky |