Last update: PhDr. Jakub Izdný, Ph.D. (01.07.2023)
- Schweibenz, W. (2004). Virtual museums: The Development of Virtual Museums. ICOM News Magazine, 57(3): 3.
- Wančová, N. (2018). Exponáty v teple obývacího pokoje: Software pro tvorbu virtuálních výstav. Knihovna Plus, 2018(1). http://knihovnaplus.nkp.cz/archiv/2018-01/informace-a-konference/exponaty-v-teple-obyvaciho-pokoje-software-pro-tvorbu-virtualnich-vystav
- Wančová, N., Nedavaška, J., & Nečadová, K. (2021). Analýza vytvořených výstav v českém open source nástroji INDIHU Exhibition. Informace, 2021(1), 1-20. Retrieved from https://www.lib.cas.cz/casopis_informace/analyza-vystav-indihu-exhibition/
- Marty, P. F. (2008). An Introduction to Museum Informatics. In Museum Informatics (1., pp. 3-8). Routledge.
- Reeves, S., Benford, S., O’Malley, C., & Fraser, M. (2005). Designing the spectator experience. Proceedings of the SIGCHI Conference on Human Factors in Computing Systems - CHI ’05, 741-750. https://doi.org/10.1145/1054972.1055074
- Wančová, N. (2021). Virtuální výstavy: Postoje a názory online návštěvníků z řad vysokoškolských studentů. Museologica Brunensia, 2, 27-43. https://doi.org/10.5817/MuB2021-2-3
- Truyen, F., Colangelo, C., & Taes, S. (2016). What can Europeana bring to Open Education? Enhancing European Higher Education “Opportunities and Impact of New Modes of Teaching” OOFHEC2016 Proceedings, 698-704. https://lirias.kuleuven.be/1811113
- Wančová, N. (2020). Když se potkají klášterní knihovny a nová média: Případová studie vzniku virtuální výstavy. Joinme: Journal Of Interactive Media, 2020(2).
- Julie, L., & Monique, H. (2020). New Ways to Interpret Your Museum Collection. In Traditions for a Sustainable Future, 47th Conference of CIMUSET (1., pp. 28-31). ICOM CIMUSET.
- Doušová, A. (2021). Analýza interaktivních prvků ve virtuálních výstavách z pohledu uživatele (Bakalářská práce). Praha.
|