|
|
|
||
Obsah je realizován formou pravidelné, celosemestrální výuky francouzštiny v rámci neformálního vzdělávání tj. volnočasových aktivit, doučování, soukromé výuky, volitelných seminářů na školách apod. Je tak zajištěna návaznost vyučovacích hodin, a tedy možnost hlubšího poznání žáků, vidění souvislostí v procesu učení a provázanosti všech činitelů vyučování. (Výhody oproti modelu blokových studentských pedagogických praxí).
Student/ka bude připravovat a realizovat výuku francouzštiny a konzultovat ji s oborovým didaktikem katedry na základě písemných záznamů. Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
|
|
||
Cílem je zajištění návaznosti vyučovacích hodin v delším časovém rámci, a tedy možnost hlubšího poznání žáků, vidění souvislostí v procesu učení se/vyučování a provázanosti všech činitelů vyučování. (Výhody oproti současnému modelu blokových studentských pedagogických praxí) Last update: Kučerová Magdalena, Mgr., Ph.D. (29.09.2020)
|
|
||
Bertocchini, P., Constanzo, E. Manuel d´autoformation. À l´usage des professeurs de langues. Paris, Hachette, 1989. Courtillon, J. Élaborer un cours de FLE. Paris, Hachette, 2003. Cuq, J.-P., Gruca, I. Cours de didactique du français langue étrangere et seconde. Čapek, R. Moderní didaktika, lexikon výukových a hodnotících metod. Praha, Grada, 2015. Grenoble, PUG, 2002 (1. Část: kap.1.- příslušné podkap.) Časopisy Cizí jazyky, Le français dans le monde. Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
|
|
||
- absolvování praxe - reflexe praxe na základě záznamů, deníku apod. - zapojení didaktického portfolia Last update: Kučerová Magdalena, Mgr., Ph.D. (14.09.2020)
|
|
||
26 hodin přímé či asistované výuky francouzštiny na zvolené škole (zvolené po konzultaci s oborovým didaktikem) Last update: Kučerová Magdalena, Mgr., Ph.D. (14.09.2020)
|