|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2022)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 150 hodinám. Přímá výuka: · cvičení 24 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 50 hodin · oborová praxe, zpracování reflektivních úkolů a příprava na semináře 46 hodin Příprava na zápočet: 30 hodin celkem Předmět bude zahájen přednáškou spojenou s organizačními informacemi v reálném čase výuky dle rozvrhu online prostřednictvím apliace MS Teams Je nutné si naistalovat Office 365 pro studenty , návod zde: https://sit.pedf.cuni.cz/pro-studenty/office-365-pro-studenty/ Odkaz pro přihlášení do týmu MS Teams Vam bude zaslan pozvankou. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
Povinná literatura BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Masarykovauniverzita. 2011. ISBN 978-80-7315-159-1. FILOVÁ, H. Budoucí učitelé na souvislé praxi. 2. vyd. Brno: Paido, 1998. ISBN 80-85931-56-7. KOŤA, J. Učitel, jeho sebereflexe a společnost. In Pedagogika, XLIV, 1994, č.4, s.307. NEZVALOVÁ, D. Reflexe v pregraduální přípravě učitele. 1. Olomouc: Univerzita Palackého, 2000. 72 s. ISBN 8024402084. PÍŠOVÁ, M. (Ed.). Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007. ISBN 978-80-7395-024-8.
Doporučená literatura DÝTROVÁ, R. A M. KRHUTOVÁ. Učitel: příprava na profesi. vyd. 1. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-2472-863-6. SLAVÍK, J., SIŇOR, S. Kompetence učitele v reflektování výuky. In Pedagogika, XLIII, 1993, č.2, s.155-161. SOLÁROVÁ, M. Sebereflexe jako vyučovací prostředek v přípravě budoucích učitelů. In Sborník z mezinárodní konference didaktiků chemie. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 1998. s. 65-67. ISBN 80-7042-772-8. SVATOŠ, T. Učitelská sebereflexe ve vývoji a kontinuitě. In MAREŠ, J. a SVATOŠ, T. (ed). Novinky v sociální a školní psychologii. 2008, 97, s. 75 - 91 82. ŠVEC, V. Sebereflexe studentů v pregraduální didaktické přípravě. In Pedagogika, 1996, č.3, s.266-275. |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
Obsahové vymezení: Význam portfolia v práci speciálního pedagoga. Systém využívání portfolia v oborové praxi. Sdílení zkušeností jako součást formativního hodnocení. Specifika činností speciálního pedagoga na různých pracovištích. Shrnující reflexe oborové praxe I. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D. (11.09.2023)
|