|
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (14.02.2022)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (28.01.2024)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám. Přímá výuka: · příprava na výuku 12 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 28 hodin Příprava zápočet: 20 hodin celkem Bude využíván systém podpory studia Moodle |
|
||
Last update: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
Povinná literatura: BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy.Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8757-6, s.29-112. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6678-6, s. 219-249. ČAPEK, R. Moderní didaktika. Lexikon výukových a hodnotících metod. Praha: GradaPublishing, a.s., 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3070-7. Doporučená literatura: DEMIR-WALTHER, M. GemeinsaminklusivenSachunterrichtplanen: inklusionsdidaktischePlanung in Kooperationbewältigen. GrundschulunterrichtSachunterricht.München: OldenbourgSchulbuchverlag, 2016, 63(4), 30-33. ISSN 1865-4991. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
Obsah a tématické členění výuky:
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (28.01.2024)
|