|
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (13.01.2019)
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (13.01.2019)
Altmann, A. Metody a zásady ve výuce biologii. Praha: SPN, 1975. Maňák, J. - Švec, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. Mojžíšek, L. Vyučovací metody. Praha: SPN, 1998. Švec, V. - Filová, H. - Šimoník, O. Praktikum didaktických dovedností. Brno: Pedagogická fakulta MU, 1998. Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2006. Chráska, M. Didaktické testy. Brno: Paido, 1999. 91 s. ISBN 80-85931-68-0. Kalhous, Z. - Obst, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-571-4. Pavlasová, L. Přehled didaktiky biologie. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 60 s. ISBN 978-80-7290-643-7. Dostupné z: http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/02pavlasova.Kn.bl.TISK.pdf Zormanová, L. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4590-9. Rámcové vzdělávací programy pro ZV a G Prezentace vyučující - dostupné v MOODLE Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996 Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999 Doulík, P., Škoda, J. Psychodidaktika. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3341-8. Učebnice pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ a biologie a geologie na SŠ |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (13.01.2019)
znalosti v rozsahu sylabu kurzu, zkouška je ústní |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (13.01.2019)
Cvičení:
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (13.01.2019)
aktivní účast na výuce (docházka) odevzdání správně vypracovaného portfolia, které musí obsahovat: 1. pracovní list s tematikou RVP ZV a G 2. pracovní list Hodnocení učebnic přírodopisu 3. písemnou přípravu na hodinu pro ZŠ na dané téma - rozpis viz MOODLE 4. písemnou přípravu na hodinu pro SŠ s využitím zadané metody výuky nebo výukové pomůcky - rozpis viz MOODLE 5. další dílčí úkoly zadané v průběhu kurzu |