|
|
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (14.03.2010)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2010)
Main aim of the course is to increase student's sensitivity to needs and problems of aging and elderly and to inform them of possibilities to improve quality of life for these people. |
|
||
Last update: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
FARKOVÁ, M. Dospělost a její variabilita. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2480-5 HAŠKOVCOVÁ, H. Lékařská etika. Praha : Galén, 2002. ISBN 80-7262-132-7 HAŠKOVCOVÁ, H. Manuálek sociální gerontologie. Brno : NCONZO, 2004. ISBN 80-7013-363-5 KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie nemoci. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0179-0 MÜHLPACHR, P. Gerontopedagogika. Brno : Masarykova univerzita, 2004. ISBN 80-210-3345-2 HAŠKOVCOVÁ, H. Thanatologie. Praha : Galén, 2007. ISBN 978-80-7262-471-3 PAYNE, J. a kol. Kvalita života a zdraví. Praha : Triton, 2005. ISBN 80-7254-657-0 ZAVÁZALOVÁ, H. aj. Vybrané kapitoly ze sociální gerontologie. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2001. 97 s. ISBN 80-246-0326-8 |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (02.07.2012)
Předpokladem pro udělení zápočtu je aktivní účast na seminářích (100 %) a úspěšné absolvování písemného zápočtového testu (min. 75 %). Pokud student neuspěje v první testu, bude vypsán pouze jeden opravný termín (úspěšnost min. 75 %). |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (05.11.2010)
1. Health and quality of life. 2. Comprehension of quality of life in medicine and psychology. 3. Comprehension of quality of life in social sciences. 4. Assessing quality of life. 5. Social gerontology. 6. Gerento-pedagogy |