Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Evaluating the process and result of educator´s activity and the pupil´s activity in the context of Visual Arts Education. Good practice of Visual Arts Education and professional development of the educator.
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Hodnotící náhled na proces i výsledek činnosti vychovatele i vychovávaného při vedených výtvarných aktivitách. Znaky dobré praxe výtvarné výchovy, reflektivní praxe a profesní růst učitele
Aim of the course -
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Develop Visual Arts didactical competences of educators in the sphere of evaluating and reflecting creative activities. Create didactical knowledge of the content in Visual Arts Education, enlarge the understanding of alternative ways of reflexion and analyses of the practice
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (01.02.2019)
Prohloubit výtvarně-didaktické kompetence vychovatelů v oblasti hodnocení a reflexe výtvarných činností, vytvářet didaktickou znalost obsahu ve výtvarné výchově, posilovat povědomí o možnostech reflexe a analýzy praxe.
Descriptors -
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
evaluating, reflecting, didactical knowledge of the content, reflective practice
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. 1.issue.Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 pp.
HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. 1.issue.Praha: Pedagogická fakulta UK,1995 . 57 pp.
Recommended literature:
HAZUKOVÁ,H.- DVOŘÁKOVÁ,M. Situace ve výtvarné výchově.1.issue.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2002. 41 pp. ISBN 80-7083-661-X.
PINC, Z.: Fragmenty k filosofii výchovy, eseje a promluvy z let 1992-1998. Praha, OIKOYMENH, 1999.
SLAVÍK,J.: Od výrazu k dialogu ve Vv.Praha, Karolinum 1997.ISBN 80-7184-437-3
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. 1.vyd.Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 s.ISBN nemá .
HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. 1.vyd.Praha: Pedagogická fakulta UK,1995 . 57 s. ISBN nemá .
Doporučená literatura:
HAZUKOVÁ,H.- DVOŘÁKOVÁ,M. Situace ve výtvarné výchově.1.vyd.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2002. 41 s. ISBN 80-7083-661-X.
PINC, Z.: Fragmenty k filosofii výchovy, eseje a promluvy z let 1992-1998. Praha, OIKOYMENH, 1999.
SLAVÍK,J.: Od výrazu k dialogu ve Vv.Praha, Karolinum 1997.ISBN 80-7184-437-3
Requirements to the exam -
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Defending Visual Arts Education programm for specific group of pupils
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Obhajoba výtvarného programu pro konkrétní skupinu vychovávaných.
Syllabus -
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
key words:
evalauation, reflexion, didactical knowledge of the content, reflexive practice
Evaluation as the result of visual arts and didactic copetence of the educator, reflexion as a prerequisite of creating and maintaining good practice of Visual Arts Education.
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Hodnocení jako výsledek výtvarně-didaktické kompetence vychovatele, reflexe jako předpoklad vzniku a udržení dobré praxe výtvarné výchovy.
Course completion requirements -
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Creating Visual Arts program for specific group of pupils, according to instructions given in the course. Portfolium with details of the program and visual material.
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (01.02.2019)
Zpracování výtvarného programu pro konkrétní skupinu vychovávaných. Zpracování podle zadaných instrukcí. Předložení portfolia s písemně zpracovanými širšími kontexty výtvarných úkolů. Obrazová dokumentace.