|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (26.01.2024)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (26.01.2024)
Souvislá oborová praxe probíhá formou přímé výuky. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (26.01.2024)
Doporučená literatura: HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. (2010) Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. (2001) Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. Olomouc: UP. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. (2016) Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-255-0 On-line dostupné publikační záznamy: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (26.01.2024)
Student koná praxi ve vybraném školském zařízení pod supervizí vyučujícího a určeného odborníka, který na daném pracovišti působí. O své pedagogické činnosti vede záznamy do portfolia. Součástí praxe je reflexe probíhající v procesu formativního hodnocení.
|