|
|
|
||
Last update: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (09.02.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (09.02.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (08.03.2023)
účast na výuce: 4 hodiny samostudium: 90 hodin zpracování písemné práce: 6 hodin Podpora v Moodle https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15009 |
|
||
Last update: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (09.02.2023)
GORDON, Thomas a Julie ŽEMLOVÁ. Škola bez poražených: praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem. Praha: Malvern, 2015, 325 stran ; 20 cm. ISBN 978-80-7530-006-5. GILLERAN, Anne a Caroline KEARNEY, 2014. Rozvíjení klíčových kompetencí žáků prostřednictvím eTwinningu. 1. Brusel: Centrální podpůrné středisko pro eTwinning. ISBN 978-94-9144-063-2. Dostupné také z: http://files.eun.org/etwinning/book2014/CZ_Etwinning_2014.pdf HEWITT, Des a Susan TARRANT. Innovative Teaching and Learning in Primary Schools. Innovative Teaching and Learning in Primary Schools[online]. London: SAGE Publications, Limited, 2015 [cit. 2022-09-08]. ISBN 1446266680. Dostupné z: doi:10.4135/9781473917385 KRAMPEROVÁ, Lucie a Jan KRŠŇÁK. Jak se učí živě?: rozhovory o inovativních školách. V Praze: DharmaGaia, 2018, 328 stran : černobílé ilustrace, černobílé fotografie - portréty 21 cm. ISBN 978-80-7436-087-9. MAZÁČOVÁ, Nataša. Vybrané pedagogické inovace v současné škole: studijní text pro distanční studium. Praha: Univerzita Karlova, 2008. ISBN 978-80-7290-373-3. NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK. Učíme se s tabletem: využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer, 2015, 188 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm. ISBN 978-80-7478-768-3. PRŮCHA, Jan. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Portál, 2012. ISBN 978-80-7178-999-4. TOMKOVÁ, Anna, Helena Hejlová, Miroslav Procházka a Marie Najmonová. JČU PedF České Budějovice, 2020. ISBN 978-80-7394-842-9. ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Praha: Grada, 2012, 155 s. : il. ; 21 cm. ISBN 978-80-247-4100-0. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK, 2016. E-learning: učení (se) s digitálními technologiemi : kniha s online podporou. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7552-217-7.
|
|
||
Last update: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (09.02.2023)
Teoretická východiska pedagogicých inovací Oblasti pedagogických inovací Možnosti a limity praktické realizace v podmínkách současné školy Příklady dobré praxe ze spolupráce učitele s dalšími pdborníky a učiteli v profesních rolích ve škole, vč. asistenta pedagoga.
|
|
||
Last update: Mgr. Sandra Nováková (08.09.2022)
Aktivní účast na setkání Zpracovíní písemné práce v rozsahu 1-2 normostran |