|
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Using the acquired knowledge and skills, students prepare a final thesis in the form of a portfolio of professional development, which reflects its study and development. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Instrukce pro distanční (hybridní) formu výuky:
|
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. HOLOUŠOVÁ, D.; KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. ISBN 80-244-0458-3. SPOUSTA, V.; Vádemékum autora odborné a vědecké práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno: Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2387-2. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Credit Requirements: Active participation in seminars. Processed structure and time schedule of the final thesis. |
|
||
Last update: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (14.05.2019)
1. Characteristics of successive steps in the preparation of the final thesis. |