|
|
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
1. průběžná práce s korpusy na základě témat zveřejňovaných v kurzu v Moodlu 2. 2x referát na zadané téma v délce 20-30 minut 3. závěrečný test v zápočtovém týdnu - z teorie v rozsahu diskutovaných referátů a SZZK otázek, + přezkoušení praktických dovedností práce s korpusy |
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
V případě prezenční výuky: - praktická práce s korpusy ve výuce, konstrukce složitějších korpusových dotazů, diskuse nad metodologickými otázkami korpusových analýz - referáty vč. PPT-prezentací odprezentované přímo ve výuce s následnou diskusí
V případě distanční výuky (ZS 2021): - prezenční setkání nahrazeno videokonferenčními setkáními (MS Teams, den a čas dle rozvrhu, tj. středa 9:10 - 10:40) - výklad látky, prezentace referátů, diskuse - samostatná příprava na videokonferenci (opora: prezentace a materiály v LMS Moodle) - atestace: formou vypracování zadaných úkolů a zaslání na e-mail (praktické úkoly) + videokonferencí otázky k tématům zpracovaným v referátech |
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
1. continuous work with corpora based on topics published in the course in Moodle |
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
1. Stunde Einleitungsstunde, Organisatorisches Theorie
Praktischer Teil
2. Stunde Theorie
Praktischer Teil
3. Stunde Theorie
Praktischer Teil
4. Stunde Theorie:
Praktischer Teil
5. Stunde Theorie
Praktischer Teil
6. Stunde Theorie
Praktischer Teil
7. Stunde Theorie
Praktischer Teil
8. Stunde Theorie
Praktischer Teil
9. Stunde Theorie
Praktischer Teil
10. Stunde Praktischer Teil
11. Stunde Praktischer Teil
12. Stunde Praktischer Teil
13. Stunde
|
|
||
Last update: Mgr. Věra Hejhalová, Ph.D. (19.09.2021)
Předmět je určen pro studenty navazujícího magisterského studia. Pro studenty bakalářského studia je určen kurz Práce s korpusy, který je vypisován v LS. |