|
|
|
||
Last update: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (15.09.2009)
|
|
||
Last update: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
BIGGS, J.,B., MOORE, P.,J. The Process of Learning. New York : Prentice Hall, 1993.
BRUNER, J. Toward a Teory of Instruction. Cambridge, MA : HU Press, 1966. JANÍK, T. a kol. Kvalita (ve) vzdělávání. Obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. MA : Brno, 2013. KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : Masarykova univerzita, 2003. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. kurikulární dokumenty: RVP ZV, RVP G, RVP SOŠ kol. Informačně technologický základ. Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky. CERMAT : ÚIV, 2006. kol. Škola pro 21.století. Akční plán pro realizaci "Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání pro období 2009 - 2013" (usnesení vlády č.1276/2008). MŠMT : Praha, 2009. http://www.msmt.cz/uploads/soubory/tiskove_zpravy/Akcni_plan_Skola_21.pdfSILBERMA SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SKALKOVÁ,J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-060-3. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. SLAVÍK, J. et. al. Tvorba jako způsob poznávání. Karolinum : Praha, 2013. STUCHLÍKOVÁ I., JANÍK, T. et al. (2015). Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy. Brno: Masarykova univerzita, 2015. |
|
||
Last update: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2012)
Ústní a písemná zkouška zaměřená na ověření vědomostí tématických okruhů a dovedností aplikovat teoretické poznatky při řešení didaktických situací. |
|
||
Last update: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (27.11.2009)
DIDACTICS OF ICT AND ITS KEY SUBJECT MATTER
EDUCATIONAL AND TEACHING AIMS OF INFORMATION EDUCATION, EDUCATIONAL AREAS FOR ICT AND SCHOOL SUBJECTS FOCUSED ON ICT STUDIES IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS
TEACHING METHODS EXPLOITABLE FOR INFORMATION EDUCATION AND TEACHING OF ICT AND SUBJECTS RELATED TO ICT OR COMPUTER TECHNOLOGY
ORGANISATIONAL FORMS AVAILABLE FOR INFORMATION EDUCATION, IN SUBJECTS OF EDUCATIONAL AREAS OF ICT AND SUBJECTS FOCUSED ON COMPUTER TECHNOLOGY
DIDACTIC PRINCIPLES/GUIDES AND SETTING-UP OF TEACHING PROCESSES IN INFORMATION EDUCATION
APPROACHES TO PUPIL´S INFORMATION AND ALGORITHMICAL THINKING DEVELOPMENT, TO DEVELOPMENT OF THEIR COMPETENCIES TO BE ABLE TO STRUCTURE HANDLING
LEARNING TASKS IN INFORMATION EDUCATION AND THEIR TAXONOMY
SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAM DEVELOPMENT FOR ICT EDUCATION AS A PART OF DIDACTIC TRANSFORMATION
SAFETY AND HYGIENE AT WORK IN INFORMATION EDUCATION AND TEACHING OF SUBJECTS FOCUSED ON ICT |
|
||
Last update: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (25.09.2016)
Požadavky k zápočtu: 2) odevzdání zápočtových prací: analýza úloh v učebnicích pro informaticky a informačně-technologických předmětů na ZŠ a SŠ, vytvoření 3 pojmových map 3) zpracování didaktického projektu ve formě přípravy učitele na výuku 1) prokázaná orientace v probíraných tématech 2) rozprava nad didaktickým projektem a případná diskuze o zápočtové práci |