|
|
|
||
Last update: PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D. (27.08.2021)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (14.09.2021)
Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 15 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení 20 minut Samostudium literatury (za semestr) 5 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) 10 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) 10 hodin Seminární práce 15 hodin Příprava na zápočet 8 hodin Příprava na zkoušku a zkouška 20 hodin |
|
||
Last update: PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D. (05.09.2021)
KALAŠ, I. a kol. Premeny školy v digitálnom veku. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladatelství, 2013. 256 stran. ISBN: 978-80-10-02409-4
KOPECKÝ, K. a kol. Moderní technologie ve výuce (o moderních technologiích ve výuce s pedagogy pro pedagogy). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2021. ISBN 978-80-244-5925-7. Dostupné z https://www.vydavatelstviupol.cz/cz/978-80-244-5926-4
OTTENBREIT-LEFTWICH, A., KIMMONS, R. The K-12 Educational Technology Handbook. EdTech Books, 2020. Dostupné z https://edtechbooks.org/k12handbook
RAMBOUSEK, V. Vybrané kapitoly z didaktiky a psychodidaktiky. Praha: Karolinum, 2014. ISBN 978-80-7290-671-0. Dostupné z https://uprps.pedf.cuni.cz/UPRPS-476-version1-30_rambousek.pdf
ZOUNEK, J. a kol. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN: 978-80-7552-217-7. Online podpora dostupná z http://knihaelearning.cz/.
Učitelský Spomocník. https://spomocnik.rvp.cz/ |
|
||
Last update: PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D. (27.08.2021)
|