|
|
|
||
Last update: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
|
|
||
Last update: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
DVOŘÁKOVÁ, Z. DTP a předtisková příprava. Brno : Computer Press, 2008. FOLEY, J., D. Computer graphics - principles and practice. Addison-Wesley Publishing, 2005. HOROVÁ, I. 3D modelování a vizualizace v AutoCadu. Brno : Computer Press, 2008. KADAVÝ, D. CorelDRAW. Brno : Computer Press, 2007. KOLEKTIV. Adobe Illustrator CS3. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. Adobe Photoshop CS3. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. Cinema 4D R10. Brno : Computer Press, 2008. KOLEKTIV. GIMP praktická uživatelská příručka. Brno : Computer Press, 2007. ROUBAL, P. Kreslení a grafika. Praha : Computer Press, 2006. TŮMA, T. Počítačová grafika a design. Brno : Computer Press, 2007. 3D grafika jako na dlani. Dostupné z URL: < http://www.3dscena.cz >. 3D software - server o programech Cinema 4D. Dostupné z URL: < http://www.3dsoftware.cz >. 3D Total - The CD artists home page. Dostupné z URL: < http://www.3dtotal.com >. Digineff - wbové stránky o digitální fotografii. Dostupné z URL: < http://www.digineff.cz >. Grafika on-line. Dostupné z URL: < http://www.grafika.cz >. Pixel - 2D/3D grafika a animace, digitální video a zvuk. Dostupné z URL: < http://www.pixel.cz >. Server o problematice 3D grafiky a digitálních médií Dostupné z URL: < http://3dgrafika.cz/ >. Software pro 3D grafiku a animace Maxon CINEMA 4D, VRay, RPC, XFrog. Dostupné z URL: < http://www.cinema4d.cz/ >. Materiály k výuce předmětu na serveru MOODLE. Dostupné z URL: < http://moodle.pedf.cuni.cz/ >. Textové materiály, prezentace a grafické soubory distribuované v průběhu semestru. |
|
||
Last update: RAMBO/PEDF.CUNI.CZ (22.09.2011)
Advanced work in vector graphics editor Programming 3D OpenGL applications 2D objects in 2D transformations, 3D objects, transformations in 3D, scene work, movement, animation 3D Graphics editors Options, 3D modeling, product performance, modeling techniques Cinema 4D Introduction - orientation in 3D space (rotation, zoom, views, orthogonal, perspective views), transformation, graphical primitives, rendering Fundamentals of modeling - boolean, lofting, extrude, polygon mesh modeling Textures - materials, bitmap textures, creating textures, advanced materials Lighting - types of lights, color filters, shadows, light attributes of material Rendering - advanced rendering settings, plugins, network rendering Camera - types of cameras, camera movement, camera parameters Animation - key frames, the animation of curve Advanced modeling methods - Particle systems, atmospheric effects |