|
|
|
||
Last update: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (30.01.2024)
Plnění průběžných úkolů 2 h, hedání a studium literatury 20 h, příprava prezentace dílčích výstupů 2 h, konzultace 1 h, příprava observačního archu 1 h, observace 1 h, zpracování závěrečné eseje a reflexe observace 15 h , kompletace portfolia 2 h. |
|
||
Last update: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
Obligatory: Richards, J.; Lockhart, Ch. (1996). Reflective Teaching in Second Language Classrooms. CUP (selected chapters) + Individually chosen according to the focus of the particular project Optional: Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido Maňák J.; Švec V. (2004). Cesty pedagogického výzkumu. Brno: CPV Nunan, D. (1992). Research methods in language teaching. Cambridge: CUP Hopkins, D. (2002). A Teacher’s Guide to Classroom Research. Maidenhead: Open University Press |
|
||
Last update: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
- individualized selection of English teaching principles - discussion and subsequent adjustment of the selection of principles - presentation of partial results of work in seminars - essay preparation - creation of an observation sheet - preparation for observation - observation - reflection of observation - completing the final project |
|
||
Last update: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
1. Active participation (max. 1 missed class), being prepared 2. Completing all assignments 3. Meeting all deadlines related to the final project, handing the component of the final project in the required length and quality (specific requirements and deadlines will be discussed in the first seminar) |