|
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (09.11.2010)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (19.12.2010)
The goal of the subject is to introduce the problem of violence in family. |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (28.10.2019)
1. ČÍRTKOVÁ, L.; Et al. Domácí násilí: přístup k řešení problému ve vybraných evropských zemích: studie. Praha : Bílý kruh bezpečí, 2002. ISBN 0-86284-19-0 2. FORWARD, S; BUCK,C.; PROVAZNÍKOVÁ, H. Když nám rodiče ničí život: syndrom zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Vyd. 1. Praha: Motto, 2008, 343 s. ISBN 978-80-7246-417-3. 3. DUNOVSKÝ, J.; MITLÖHNER, M.;, HEJČ, K.; HANUŠOVÁ-TLAČILOVÁ, J. Problematika dětských práv v ČR s přihlédnutím k fenoménu komerčního sexuálního zneužívání dětí. Praha: Grada :, 2005. 251 s. ISBN 80-247-1201-6 9. HANUŠOVÁ, J.; HELLEBRANDOVÁ, K. Interdisciplinární spolupráce. 1. vyd. Praha : Vzdělávací institut ochrany dětí, 2006. ISBN 80-86991-79-2 10. KONRÁD, Z. - BANGO, D. Metodika vyšetřování trestných činů souvisejících s domácím násilím. Vyd. 1 Praha: PA ČR, 2007, 60s. ISBN 978-80-7251-241-6 11. Národní akční plán transformace a sjednocení systému péče o ohrožené děti (do roku 2013). Praha : MPSV, 2009. 14. VANÍČKOVÁ, E.; PROVAZNÍK, K.; HAJD-MOUSSOVÁ, Z. Sexuální násilí na dětech. 1. vyd. Praha : Portál, 1999. 118 s. ISBN 80-7178-286-6 15. VANÍČKOVÁ, E. Násilí na dětech. Praha : Humanitas Profes, 2001. 85 s. 16. WEISS, P. Sexuální zneužívání - pachatelé a oběti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 211 s. ISBN 80-7169-795-8 |
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (28.10.2019)
The course-unit credit requirements: successful writing of the credit test - open and closed questions (min. 75%). It is possible to use 3 attemps for writing test - one regular, two corrective. |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (05.11.2010)
1. definition 2. CAN syndrome, CSA syndrome 3. commercial sexual exploitation of children 4. offenders and their motivation 5. difference between CSA and CSEC syndromes 6. therapy of offender and victim 7. case study 8. legal issues 9. interdisciplinary cooperation 10. secondary victimization |