|
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
|
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
The aim of the course is to explain the basic insights of constructivism, approximate theory of systemic thinking and communication and knowledge. |
|
||
Last update: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (24.08.2014)
Bertrand,Y.,Soudobé teorie vzdělávání, Praha : Portál, 1998.ISBN 80-7178-216-5 BATESON, G., Mysl/příroda. Praha : Malvern, 2006. ISBN 80-86702-19-7 SCHLIPPE,A.V., SCHWEITZER,J., Systemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2001. ISBN 80-7295-013-4 LUDEWIG,K., Systemická terapie a poradenství. Praha: Pallata, 1994. ISBN 80-901710-0-1 |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2013)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu - má 2 části: - 1. část klasifikovaného zápočtu - odevzdání seminární práce dle sdělených požadavků a úspěšné obhájení seminární práce (v případě neúspěchu je možné postup opakovat pouze 1x), - 2. část klasifikovaného zápočtu - písemný test (min. úspěšnost 75 % |
|
||
Last update: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
1. Constructivism. 2. The theory of systemic thinking, knowledge. 3. Interpersonal interaction. 4. Ethics of practical man. 5. Systemic theory of communication. |