|
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (15.01.2023)
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (23.01.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (28.12.2022)
Disman, M. (2011). Jak se vyrábí sociologický znalost: příručka pro uživatele. Praha: Karolinum. FRANCÍREK, F. (2013). Bakalářská práce - Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit). 2.vyd. Praha: Ingenio et Arti. GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Hasmanová Marhánková, J.; Hrešanová, E. První krok na sociologické stezce. Západočeská universita, 2011. 251 s. ISBN 9788070439500. Kohnová, J. (2014). Metodika psaní závěrečné práce. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. MIOVSKÝ, M. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Garda, 2006. ŠAFAŘÍČEK, R.; ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vyd. PORTÁL, 2014. 377 s. ISBN 978-80-262-0644-6 ŠIROKÝ, J. (2011). Tvoříme a publikujeme odborné texty. Nakladatelství CPress, Bibliografické odkazy citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (23.01.2023)
|
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (26.01.2024)
The requirements are based on the expectation that the student has already thought the topic of his/her bachelor's thesis, including the research part, and also has the topic of the thesis written in SIS. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (25.01.2023)
1. Characteristics of basic types of educational research. |
|
||
Last update: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (23.01.2024)
Student nadefinuje a sepíše název, cíle, metody a základní myšlenky své bakalářské práce a popíše proč by práce mohla být přínosná pro pedagogickou praxi (termín odevzdání prvního bodu je do 2.3. 2024, tento úkol bude probírán na 1. semináři ) |