|
|
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (23.08.2012)
|
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (23.08.2012)
The aim of this course is to introduce the development of pedagogical way of thinking to students, namely the thinking of |
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (27.12.2010)
CACH, J. A KOL. Výchova a vzdělání v českých dějinách. Díl I-III. Praha : SPN a UK 1988-1996. KASPER, T.; KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha : Grada 2008. ŠTVERÁK,V. Dějiny pedagogiky. Skriptum. Praha : UK 1991. VÁŇOVÁ, R. A KOL. Studijní texty k dějinám pedagogiky. Praha : PedF UK 1997. VÁŇOVÁ, R.; NEJEDLÁ, D. Texty ke studiu reformní pedagogiky v ČSR. Praha : PedF UK 1995. Edice Z dějin pedagogiky
|
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (27.12.2010)
Požadavky k zápočtu: analýza Komenského Analytické didaktiky (písemně nebo ústně). Požadavky ke zkoušce: prokázat znalost historickopedagogické problematiky (požadavky ke zkoušce obdrží posluchači při prvním setkání), prokázat znalost literatury, jejíž seznam posluchači předloží při zkoušce. |
|
||
Last update: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (23.08.2012)
1. Education in ancient Greece and Rome. Socrates, Plato, Aristotle, Quintilianus. |