|
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (16.11.2021)
Povinná literatura: MACHKOVÁ, E., Projekty dramatické výchovy, Portál Praha 2012, ISBN 978-80-262-0093-2.
Valenta, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. Vyd. 1. Praha: Grada, 2008. 352 s. ISBN 978-80-247-1865-1.
Doporučená literatura: Čunderle, Michal et al. Cesta otevřená: sborník textů: [sborník z projektu Rozvoj osobnostních kompetencí. Rokycany: DDM, 2008. 93 s. ISBN 978-80-254-1649-5. Hník, Ondřej. Hravá interpretace v hodinách čtení a literární výchovy: inspirativní materiál pro učitele literární výchovy a studenty učitelství. Vyd. 1. Jinočany: H & H, 2007. 157 s. ISBN 978-80-7319-067-5. FULKOVÁ, M., Vše v jednom. Metafora kultury jako textu a jeho intertextová povaha. Výtvarná výchova, 2009, roč. 49, č. 2-3, str. 4- 9. ISSN 1210-369. FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání/, Praha/Jinočany: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7. Remsová, Lenka et al. Výzkumný exkurz do dramatické výchovy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 258 s. ISBN 978-80-210-6651-9. Marušák, Radek, Králová, Olga a Rodriguezová, Veronika. Dramatická výchova v kurikulu současné školy: využití metod a technik. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 126 s. ISBN 978-80-7367-472-4. Provazník, Jaroslav, ed. Dítě mezi výchovou a uměním - dramatická výchova na přelomu tisíciletí: [příspěvky z konference o dramatické výchově.: Praha, 4.-6. října 2007. Praha: Sdružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU, 2008. 219 s. ISBN 978-80-903901-2-6. Rodová, Veronika. Dramatická výchova ve službách dějepisu: vzdělávací potenciál tematické kooperativní výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2014. 179 stran. ISBN 978-80-210-7593-1. Ulrychová, Irina, Švejdová, Hana a Gregorová, Vlasta. Hrajeme si s pohádkami: dramatická výchova v mateřské škole a na 1. stupni základní školy. Vyd. 1. Praha: Portál, 2000. 120 s. ISBN 80-7178-355-2. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Sylabus Blok I. (12 hodin, dvoudenní bloková výuka na vybraném památkovém objektu)
Blok II. (12 hodin, dvoudenní bloková výuka na vybraném památkovém objektu)
|