|
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky 15 minut, doba očekávané přípravy na 1 hodinu semináře 25 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 13 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 12 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 30 hodin. Příprava na zkoušku a zkouška 35 hodin. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
KOVAŘÍKOVÁ,M.; MARÁDOVÁ,E. (2020). Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání. PedfUK. VALIŠOVA,A.; KOVAŘÍKOVÁ,M. (2021). Obecná didaktika a její širší pedagogické souvislosti. Grada. PASCH, M. & et. al. (2005). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál. PETTY, G. (2006). Moderní vyučování. Praha: Portál. PRŮCHA, J. (2005). Moderní pedagogika. Praha: Portál. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (2016). MŠMT.
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
active participation in lessons lesson model preparation fulfillment of branch portfolio tasks. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (11.02.2024)
Teacher preparation for teaching Planning Evaluation of the planned and implemented procedure Designing teaching from the perspective of the teacher's activities Designing teaching from the perspective of students' activities Working with a learning goal Teaching methods and forms Deductive and inductive approach to teaching Research hours. |