Last update: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (10.12.2018)
- Bendl, S. a kol. (2015). Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada.
- Činčera, J. (2007). Práce s hrou pro profesionály. Praha: Grada Publishing, a.s.
- Činčera, J., Kaplánek, M., & Sýkora, J. (Eds.). (2009). Tři cesty k pedagogice volného času. Brno: Tribun EU.
- Gymnasion: časopis pro zážitkovou pedagogiku
- Franc, D., Zounková, D., Martin, A. (2007). Učení zážitkem a hrou. Brno: Compruter Press
- Gintel, A. (1984). V roli instruktora. In Prázdniny se šlehačkou: malá instruktorská čítanka: inspiromat pro chvíle bezradnosti. Praha: Mladá fronta.
- Holec, O., & kol. (Ed.). (1994). Instruktorský slabikář. Prázdninová škola Lipnice a Nadace ROS.
- Paulusová, Z. (2004). Smysl a význam dramaturgie při přípravě akcí zážitkové pedagogiky. Gymnasion: časopis pro zážitkovou pedagogiku, 1, s. 85-89
- Pelikán, J. (2009). Fenomén výchova. In Průcha, J. (Ed.). Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál.
- Pokorný, A. (2007). Bezpečnost při uvádění her. In Zlatý fond her III. PŠL. Praha: Portál
- PŠL: Andresová, Z., Kučerová, T., Trčková, R. (2013). Klíčení – příběh a řemeslo: zážitková pedagogika na kurzech pro žáky základních škol. Praha: Prázdninová škola Lipnice. Dostupné: https://www.psl.cz/materialy/
- Zlatý fond her I.- III. PŠL. Praha: Portál
|