|
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
BAKAN, J. (2013). Dětství pod palbou: jak velký byznys ovlivňuje děti. Praha, Triton. JEŘÁBEK, H. (1997). Paul Lazarsfeld a počátky komunikačního výzkumu. Praha, Karolinum. JIRÁK, J., Köpplová,B. : Masová media. Praha, Portál 2009 JIRÁK, J., Mičenka, Rozumět mediím, základy mediální výchovy pro učitele. Partners Czech, Praha 2006 KALVAS , F. (2009). Nastolování agendy : role masové a interpersonální komunikace osobní zkušenosti agenderu.ZU, Plzeň. KONEČNÝ, Š. (2011). Fenomén lhaní v prostředí internetu. Brno, MU. MACKOVÁ, A. (2017). Nová media vpolitické komunikaci. Brno MU. SEDLÁKOVÁ, R. (2014). Výzkum medií. Praha, Grada. VYSEKALOVÁ, J.(2007). Psychologie reklamy : novétrendy a poznatky. Praha, Grada. ŽANTOVSKÝ, P. (2018). Čítanka z teorie masové komunikace, Praha, Oeconomia |
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (23.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8990 Heslo pro hosty: akredkpg19 |