|
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Student will be prepare to detecte and teache gifitd pupil (from 5 to 11 years old) |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (24.01.2023)
Kurz představuje 8 h prezeční výuky, dále samostudium v rozsahu 32h, 40h dle akreditace odpovídá přípravě, sepsání a rozboru závěrečné práce. V případě on-line výuky budeme pracovat s Microsoft Teams:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a59e6193cf81b4144912c87990f207a48%40thread.tacv2/conversations?groupId=e908cc21-8a78-40be-a417-b1e49f1f8d94&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Studium materiálů, příprava závěrečné práce odpovídá hodinové dotaci cca 85 h.
|
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Základní literatura: Medina J. Pravidla mozku (Computer presss 2012) |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Přednáška v kombinaci s dílnou. Moodle Innovation: exemple How to work with gifted pupils. |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (24.01.2023)
seminární práce na jedno z témat: |
|
||
Last update: PhDr. Michaela Kaslová (21.02.2020)
Problematika identifikace nadprůměrného žáka, vymezení pojmů urychlený vývoj, nadprůměrnost, talent, nadání. |