|
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (17.04.2017)
Donovan, J., & Venville, G. (2005). A concrete model for teaching about genes and DNA to young students. Teaching science, 51, 29–31. Janštová, V., & Jáč, M. (2014a). Modelování ve výuce biologie (1) aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy. Biologie Chemie Zeměpis, 23(2), 61–65. Janštová, V., & Jáč, M. (2014b). Modelování ve výuce biologie (2) aneb jak žákům přiblížit některé biologické jevy. Biologie Chemie Zeměpis, 23(3), 111–116. Malacinski, G. M., & Zell, P. W. (1996). Manipulating the „Invisible": Learning Molecular Biology Using Inexpensive Models. American Biology Teacher, 58(7), 428–32. Netradiční metody ve výuce biologie. Dostupné z: http://www.generationeurope.cz/en/publikace/111-biologie.
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
1. Teoretická východiska didaktiky biologie a geologie pro práci s modely ve výuce 2. Učivo vhodné pro práci s modely 3. Učební úlohy využívajících modely 4. Příklady dobré praxe výuky vybraných témat s využitím modelů 5. Samostatná práce studentů – příprava na výuku zadaného tématu s využitím modelu a její prezentace na semináři |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
příprava na výuku zadaného tématu s využitím modelu a její prezentace na semináři |