|
|
|
||
Last update: Ing. Vladislava Kohútová (17.05.2022)
|
|
||
Last update: Ing. Vladislava Kohútová (17.05.2022)
Cílení je na práci s kazuistikou neurologických pacientů, zaměření na horní končetinu, spasticitu, využití specializovaných terapeutických přístupů - Rehabilitace spastické parézy, Constrained-induced movement therapy - CIMT apod. Dále je zaměření na komplexní podrobné specializované ergoterapeutické vyšetření neurologického pacienta, administrace a hodnocení různých vyšetřovacích metod, stanovení cílů a plánů terapie, stanovení doporučení pro další pokračování terapeutického procesu. Další oblastí je práce s pacienty s poruchou v psychosociální oblasti. Studenti budou podporování v klinickém myšlení a rozhodování. Dále budou studenti pracovat individuálně na zvoleném doporučeném postupu (standardu) ergoterapeutické praxe - podpora práce s literaturou a evidence-based practice. Předmět je úzce propojen a cílen rovněž na praktické zkušenosti a problematické oblasti z předmětu Ergoterapeutická praxe 2. |
|
||
Last update: Bc. Mária Krivošíková, M.Sc. (14.02.2024)
Povinná:
Doporučená:
|
|
||
Last update: Bc. Mária Krivošíková, M.Sc. (14.02.2024)
Přednášky, semináře.
KONZULTAČNÍ HODINY: dle individuální domluvy s vedoucím předmětu: Mária Krivošíková (maria.krivosikova@lf1.cuni.cz)
Seznam vyučujících a kontakty: Mária Krivošíková - maria.krivosikova@lf1.cuni.cz Mgr. Jana Jelínková - jana.jelinkova@lf1.cuni.cz doc. PaeDr. Dagmar Pavlů, CSc. Mgr. Jana Pluhaříková-Pomajzlová - jana.pluharikova@lf1.cuni.cz Mgr. Vladan Princ - princ@ottobock.cz |
|
||
Last update: Bc. Mária Krivošíková, M.Sc. (21.02.2024)
Podmínky k získání zápočtu v ZS: ● 80% prezence ● aktivní účast na výuce Podmínky k získání zápočtu v LS: ● 80% prezence ● aktivní účast na výuce pokračování práce na klinickém doporučeném postupu (3. 5. 24 skupinová prezentace guidelines a dohledaných materiálů k tématu z 1. ročníku; délka prezentace 30 minut) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|