|
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (27.01.2023)
Povinná literatura: BARTOŇOVÁ, M. a kol. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5. HÁJKOVÁ V., STRNADOVÁ I: Inkluzivní vzdělávání: Teorie a praxe. Praha GradaPublishing,2009. ISBN 978-80-247- 3070-7. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6527-7. LAZAROVÁ, B., HLOUŠKOVÁ,L., TRNKOVÁ, K., POL, M. & LUKAS, J. Řízení inkluze ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8329-5. Doporučená literatura: NĚMEC, Z, ŠIMÁČKOVÁ-LAURENČÍKOVÁ, K.,HÁJKOVÁ, V. Asistent pedagoga v inkluzivní škole. Praha: Univerzita Karlova, 2014. ISBN 978-80-7290-712-0. SLOWÍK, J. Co je rozmanité a co je společné v inkluzivní škole z hlediska Ukazatele inkluze. Pedagogická orientace: vědecký časopis České pedagogické společnosti. Brno: Česká pedagogická společnost 1967-, 2018, 28(2), 213-234. ISSN 1211-4669. |
|
||
Last update: Mgr. Marie Komorná, Ph.D. (29.01.2024)
Prokázání znalostí teorie inkluzivní pedagogiky ve zkouškovém testu. Ke zkoušce mohou přistoupit pouze studenti, kteří se budou aktivně účastnit práce v seminářích, splní, odprezetují a v písemné podobě odevzdají zadané úkoly. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (28.01.2024)
Zvládnutí zkouškového testu na min. 70%, možnost 2 oprav. |