|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
Cronbach, L. J. (1951). Coefficient alpha and the internal structure of tests. psychometrika, 16(3), 297-334. Cronbach, L. J., & Meehl, P. E. (1955). Construct validity in psychological tests. Psychological Bulletin, 52(4), 281-302. Disman, M. (2005). Jak se vyrábí sociologická znalost (2 ed.). Praha: Karolinum. Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. Hendl, J. (2009). Kvalitativní pedagogický výzkum In J. Průcha (Ed.), Pedagogická encyklopedie (pp. 819-823). Praha: Portál. Hendl, J. (2016). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. Chráska, M. (2006). Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada. Likert, R. (1932). A technique for the measurement of attitudes. Archives of psychology, 22, 5-55. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
Struktura práce Cíle a výstupy práce Práce s informačními zdroji |
|
||
Last update: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
Pro úspěšné absolvování kurzu je vyžadována minimálně 80% účast. Mimo zpracování dílčích úkolů je požadován výstup v podobě podrobné osnovy připravované diplomové práce. |