How to teach - teachers help teachers 23/24 (UCIT)
Basic information | |
How to teach - teachers help teachers 23/24 | |
Variant code (CID): | 9684 |
admission procedure in progress | |
Orientation: | Lifelong learning programme - Interest-oriented |
Faculty: | Faculty of Science |
Futher Education Centre [31-643] | |
combined | |
Czech | |
Zlepšete své lektorské dovednosti a přineste do své výuky novou úroveň energie a interaktivity. Bez ohledu na to, zda teprve začínáte učit nebo jste zkušený lektor, nabízíme vám příležitost získat praktické nástroje, osvojit si nové přístupy a inovativní metody pro efektivní zapojení studentů. Naučte se připravovat lekce, které podporují aktivitu a udržují pozornost a studenty motivují. Zlepšete svou verbální a neverbální komunikaci, naučte se poskytovat zpětnou vazbu a získejte mnoho užitečných tipů pro lektorskou práci. Připojte se k našemu kurzu a budete mít možnost sdílet své zkušenosti, učit se od zkušených kolegů a posunout své lektorské dovednosti na vyšší úroveň. Buďte inspirací pro své studenty a těšte se na radostnější výuku! Termín a čas kurzu: pro LS: 5. - 6. 6. 2024, v čase 9-16 hodin (středa-čtvrtek), Viničná 7, učebna č. 312 (3. patro, Oranžová posluchárna) --------------------------------------------------- středa-čtvrtek - 17.-18.1. 2024, v čase 9-16.30 hod. Místo kurzu: Viničná 7, učebna č. 312 (3. patro, Oranžová posluchárna) |
|
Jak učit (Train The Trainer) | |
• základní principy učení dospělých • jak stanovit cíle a podle cílů připravit lekci • roli lektora – prezentování učební látky, vysvětlování, zodpovídání dotazů, předvedení příkladů, poskytování a přijímání zpětné vazby • roli administrátora – organizování výuky, příprava materiálů, řízení aktivit, hlídání času, zadávání příprav a úkolů • roli facilitátora – zaměření na kvalitu individuálního a skupinového učení, podněcování aktivity, vyvolání zájmu, udržování pozornosti, stimulování zapojení, zvládání přehnané aktivity studentů • verbální a neverbální komunikaci, zvládání trémy • práci s vizuálními pomůckami • 10 inovativních metod pro efektivnější učení |
|
12 | |
Zájemci mohou být z řad studentů i zaměstnanců PřFak. Doporučeno pro pedagogy a budoucí pedagogy. | |
Schedule details | |
Statistics for the MEYS | |
Personal skills and development (0031) | |
Course requirements and qualification acquired | |
other | |
Certification: | Osvědčení o absolvování programu |
Osvědčení o absolvování programu | |
Guarantor and venue | |
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS. | |
Research Support Department | |
Research Support Department | |
areál Albertova, místnost bude upřesněna | |
Dates and duration | |
2023/2024 | |
winter and summer semester | |
05.06.2024 | |
Short-time | |
12 (total number of hours) | |
16 hodin | |
17.1.2024 18.1.2024 5.6.2024 6.6.2024 |
|
Fees and financing | |
0 Kč / kurz | |
Kurz není zpoplatněn. | |
osvobozeno | |
Application | |
CDV - přihlašování zde: https://forms.gle/kKYpA6jsZ1CgFHLRA | |
Futher Education Centre | |
Bc. Jolana Hlaváčková, DiS. | |
jolana.hlavackova@natur.cuni.cz | |
221951968 | |
01.09.2023 | |
31.05.2024 | |